сряда, 30 март 2011 г.

МОЛИТВА- Надежда Захариева


      МОЛИТВА

      Господи, който все още си в мене,
      дай ми кураж да остана
      неотмъстителна, неозлобена,
      както съм рана до рана!

      И свободата - последния залък,
      с гладен на две да разчупя.
      Само душата, щастлива от малко,
      никой не може да купи.

      Господи Боже, недей ме наказва
      да съм със лошия лоша.
      И да платя за омраза с омраза
      и за обида - с непрошка.

      И запази ме от жалката участ
      на толкова лъжепророци -
      на добродетели всички да уча,
      а да затъвам в пороци.

      Може би искам безгрешна да бъда,
      Господи Боже, от корист...
      Грешните бил си наказвал с присъда -
      своя живот да повторят...

      Надежда Захариева

0 comments:

Публикуване на коментар