понеделник, 11 октомври 2010 г.

Вяра, надежда, любов... и още нещо



Дайте ми, моля ви, глътчица вяра -
вяра в доброто и вяра във хората,
че ако вярвам в нещо все си повтарям,
може би днес ще да надвия умората.

Дайте ми, моля ви, зрънце надежда -
обикновена и малка като маково семе,
кято тайно и обич аз да отглеждам
и да знам, че никой не ще ми я вземе.

Дайте ми, моля ви, капка любов,
с която да мога да полея сърцето си
и то да затупти във ритъм нов...
Аз ви моля... и протягам ръцете си.

А накрая дайте ми смелост да срещам
в очите изправена новите дни,
да продължавам да пея когато да усещам,
че пак ме раняват и пак ме боли.
                                                 Вася Константинова

1 comments:

nana каза...

Има от тези лекове чудни
в сърце едно на дете будно.
то дошло е да прероди душа
Намира светлина и цветя.

Публикуване на коментар