вторник, 19 юли 2011 г.

Мъчен човек- Дамян Дамянов

МЪЧЕН ЧОВЕК

Казваш ми: “Тежък и мъчен човек!”

Вярно.Такъв съм. Не мисля да споря.

Но във живота - ни лесен , ни лек,

вече ми втръсна от лесните хора.

Тях ще ги срещнеш на път и под път-

не хора, а ангели същи небесни!

Пълен със тях е и бъка светът

от лесните хора

те, хората лесни,

ще дойдат край тебе, край мене,

край нас

и без да ги викаш. Но в лесното само.

В минутата лека и в лекия час,

когато от тях нужда никаква нямаш

празни и леки, със дух- пушек лек-

те ще изчезнат в минутата съща,

в която най-тежкият мъчен човек

с най-тежките крачки внезапно се връща

С най-мъчната дума, с най-лютия лек,

ще дойде той раната в теб да затвори.

Да, нека съм тежък и мъчен човек!

Влудяват ме леките, лесните хора!

Д.Дамянов
.

0 comments:

Публикуване на коментар