понеделник, 14 февруари 2011 г.

Избрана колекция с пожелания за Св. Валентин!


 
Избрана колекция с пожелания за празника.
Наближава Денят на влюбените - Св. Валентин! Ако не знаете какъв sms да изпратите на любимия човек или ако не знаете как да му кажете, че го обичате на 14-и февруари, ето няколко варианта, които може би ще ви помогнат.Намерете вашето пожелание за Свети Валентин.




Желая ти много здраве - то винаги е нужно,
много щастие - то никога не стига,
море от любов и бряг,
на които винаги да те чака някой!
Честит Св. Валентин!!!!
-----
Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети.
Тя може веднъж да ни докосне, но вечно да продължи.
Желая ти за танцуваш цял живот този танц на любовта.
----
Честит Свети Валентин!
Пращам ти това Копидонче,
Мое Мило Бонбонче,
да ти съобщи в този час
колко много ТЕ ОБИЧАМ аз!!!
----
Обичам те силно,
обичам те страстно,
желая ти на този ден всичко прекрасно!
Честит Свети Валентин!!!
----
Ние пътуваме с тебе към едно измерение.
Там, където няма проблеми, няма граници, недоверие.
Там, където можем да сме искрени, искащи.
Там, където можем да сме истински, питащи.
Там, където можем да летим, да крещим, да лудуваме.
Там, където можем истински да се целуваме.
Там, където можем до лудост да се искаме.
Там, където можем страстно да се обичаме.
Там, където можем да се слеем изцяло.
Да станем един живот, една мисъл и едно тяло.
Там, където времето спира и мига е безкрайност.
Там, където злото умира, там е нашата цялост.
----
Давам ти моето сърце,
с думите ОБИЧАМ ТЕ !!!!!

Предназначено за любовта на живота ми!
ОБИЧАМ ТЕ, не ме е страх да ти го кажа,
ОБИЧАМ ТЕ, ако трябва пред цял свят ще го призная,
ОБИЧАМ ТЕ, колкото и невероятно да ти звучи,
ОБИЧАМ ТЕ, защото ти за мен си всичко, за което аз мечтая!
ОБИЧАМ ТЕ!
----
Говори, говори, говори!
Аз притварям очи и те слушам:
Ето, минахме сънни гори и летим над морета и суша...
Вляво кървава вечер гори, вдясно тъмни пожарища пушат.
Де ще стигнем, кога зазори?
Този път накъде лъкатуши?
Там ли, дато свободни ще бдим и ще бъдем два пламъка слети,
и в нощта, сред безбройни звезди, като двойна звезда ще засветим?
Ти не знаеш?
Аз също не знам - но води ме, води ме натам!
----
Обичам те, защо да крия?
Обичам те, нима това е грях?
Дори пред всички да отричам,
ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!
Честит Свети Валентин
----
Честит Свети Валентин.
Да се свети любовта ти и да пребъде.
Желая ти много любов, щастие, късмет и
един мъж, който да ти помага в живота,
един мъж който да те глези,
един мъж който да плаща всяка твоя прищявка
и най-важното, тези тримата да не се познават.

----
Честит Свети Валентин!
Повече усмивки на лицето,
парички в портмонето
и любов в сърцето

----
На теб ръка завинаги подавам,
по пътя общ да тръгнем призори,
едно сърце подарък ти дарявам,
животът ми със твоя да гори.

----
Имам аз една мечта,
с тебе да прекараме нощта,
да се събудиме на сутринта
и да повториме нощта!

----
Нека ухае на рози пътя по който вървиш,
кристална любов да те води към човека,
когото цениш.

----
Любовта е като вятъра – не можеш да я видиш, но я усещаш.
----
Любов, приятелство и дружба -
букет от алени цветя.
Не вехнат никога от бури,
остават свежи до смъртта.

0 comments:

Публикуване на коментар